Α.Σ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937------ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

 Νένα Παγκαλίδου: Θ' ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη του Ολυμπιακού Βόλου..
Σημαντική μεταγραφική ενίσχυση σημείωσε ο Ολυμπιακός Βόλου με την προσθήκη της ταλαντούχου καλαθοσφαιρίστριας Νένας Παγκαλίδου. Η Παγκαλίδου αγωνίζεται μ' επιτυχία στις θέσεις «1» και «2» και την περσινή χρονιά διακρίθηκε με τα χρώματα της Νίκης Βόλου στο πρωτάθλημα μπάσκετ της Α2 γυναικών. Η 19χρονη φοιτήτρια δήλωσε στο goalpost.gr: «Είμαι πολύ χαρούμενη για τη μεταγραφή μου στον...

...Ολυμπιακό Βόλου. Πρόκειται για μια ομάδα με στόχους και υψηλές προσδοκίες.
Έτσι, θα μου δοθεί η ευκαιρία να δουλέψω με εξαιρετικές παίκτριες, να πιέσω περισσότερο τον εαυτό μου και να βελτιωθώ, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην προσπάθεια που θα κάνουμε όλοι μαζί, διοίκηση-τεχνική ηγεσία και αθλήτριες για να πετύχει ο Ολυμπιακός Βόλου τους στόχους που θα βάλει.
Επιδίωξή μου είναι κάθε χρονιά να πετυχαίνω περισσότερα από την προηγούμενη. Ελπίζω πως και φέτος με τη βοήθεια όλων θα τα καταφέρω.
Ευχαριστώ όλους όσοι με εμπιστεύτηκαν και με έφεραν στον Ολυμπιακό Βόλου. Θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να τους βγάλω ασπροπρόσωπους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου