Α.Σ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937------ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΡΑΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ 80 ΧΡΟΝΙΑ 
ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΟΛΟΥ

Μια από τις προστιθέμενες αξίες του Βόλου, είναι η ομάδα του. Ο Ολυμπιακός μας!
Κομμάτι της ζωής των Βολιωτών και για αρκετούς η μεγαλύτερη λατρεία και τρόπος ζωής. 
Είμαι περήφανος που τον υπηρέτησα στα χρόνια που έζησα στη γενέτειρά μου και είναι ξεχωριστή τιμή μου, που όλο αυτό το διάστημα γνώρισα πρόσωπα σημαντικά κι αξιόλογα, πλουτίζοντας το φιλικό μου κύκλο.
Ζήσαμε αγωνίες, λύπες, χαρές... αγγίξαμε τον ουρανό και μπλέξαμε στη γαστέρα του πηγαδιού... κλάψαμε, γελάσαμε... μαλώσαμε κι αγκαλιαστήκαμε... ταξιδέψαμε με αυτοκίνητα, λεωφορεία, τραίνα, πλοία κι αεροπλάνα, κάναμε την ερυθρόλευκη ομάδα μας Θεό και πάντα ζητούσαμε την ηδονή της νίκης. Μα πάνω απ' όλα γευόμασταν τη χαρά, πως όλοι μας είμαστε ένα! Ένα όνομα, Ο Λ Υ Μ Π Ι Α Κ Ο Σ! Ένα χρώμα, το κόκκινο! Ένα σήμα, ο δαφνοστεφανωμένος έφηβος!
Η ογδοντάχρονη ιστορία του Ολυμπιακού Βόλου, είναι κεφάλαιο του βιβλίου του τόπου μας και του είναι μας.
Και τώρα που ζω μακρυά κι η Γορίτσα, η Αγίου Δημητρίου, ο περιφερειακός, το Πανθεσσαλικό και το "Τάκης Συνετόπουλος" είναι ακριβοθώρητα, αγαπάω πιο πολύ, αγωνιώ περισσότερο και πανηγυρίζω διπλά, όπως και στεναχωριέμαι. Γιατί τώρα, παλεύω τα αισθήματά μου για τον Ολυμπιακό μας τη... "Βολάρα" μας μονάχος μου.
Χρόνια πολλά στο λαοφιλέστερο σύλλογο της πατρίδας μου και πάντα επιτυχίες σε όλα τα αθλήματα. Υγεία και δύναμη νου, ψυχής και σώματος στους αθλητές, στους προπονητές, στους παράγοντες και πάνω απ' όλους τους φιλάθλους του, που είναι η ύπαρξή του, για να ταξιδεύουν το καμάρι της Μαγνησίας εκεί που του αξίζει.
Παρακαλώ να κρατήσετε τη σημαία μας ψηλά και να βρίσκει ο όμορφος τόπος μας μέσα από τις τάξεις του σωματείου, ένα λόγο υγιούς κοινωνικής συσπείρωσης και προσφοράς και μια άξια αθλητική εκπροσώπηση ο νομός μας.
Να με θυμάστε κι εμένα... στις στιγμές περισυλλογής και πίκρας μα κι όταν υψώνετε χέρια και πρόσωπο ψηλά για ν' αδράξετε το νέκταρ άθλων και θριάμβων.
Ογδοντάχρονε έφηβε... είσαι πάντα στη καρδιά μου! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου